Ahad, 21 Mac 2010

Kuala Lanar Kenangan 95

Ronda-ronda Bandar Diraja Pekan

Baru-baru ni aku gi meronda bandar Pekan...Sesaja je..dah lama sangat tak menjejak kaki ke sini. Kebetulan aku balik menjenguk rumah di Kuantan, bawa lah keluarga meronda..






11 ulasan:

piewahid berkata...

makin lawo dh pekan lo ni yek.keh lama ngat dh tak ke sane..ande gambo demeh ni buleh juga keh up date mklumat...

zulkbo berkata...

salam..
cantiknya masjid..byk duit kerajaan buat tu..harap penuh la time solat..

Pengembara silam, berkata...

Pie..tak jadi hal..update je la.. tapi mintok maap la..keh tak tau ke nama tempat2 tu..

Pengembara silam, berkata...

Zulkbo..harap2 gitu laa.. jgn masjid lawo.. tak sampai sebaris saf

endiem berkata...

masjid baru tu dah boleh diguna ke?

KERI berkata...

Salam.
Sudah lawa Pekan nampaknya. Saya dah amat lama sgt tak pergi ke sana - mahu 20 tahun rasanye.

Pengembara silam, berkata...

endiem.. Tak pasti la pulok..tagi berkunci lagi gayanye

Pengembara silam, berkata...

Keri..ambio lamanye..baik aok gi ronda-ronda ke pekan..murka tuanka nanti..hehe

Miecyber @ Sudu berkata...

Lama doh koi tak pergi Pekan...

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum,

Gambo yang last tu pokok kelapa ke? jadi gitu yek pokok kelapa tuh...mati beragan hehehe...

Pengembara silam, berkata...

Lady..pokok nyor tu kene sumpoh.. tu yg mati beragan..hehe