Khamis, 25 Mac 2010

Kuala Lanar Kenangan 96

Penat..Letih..Stress..Tensen

Minggu ni,aku rasa betul-betul penat..letih..entah-entah darah naik...Macam2 mende nak setel..Akhirnya setel gak cuma da mende2 kecik perlu di setel lagi...Mula2 urusan markah ujian yg baru lepas,macam2 borang nak kene isi,pastu berkejor nak setel mesyuarat agung PIBG hari sabtu ni..5,6 kali berulang-alik ke Raub dan Lipis..Kejohanan Hoki daerah pulok,jadi tuan rumoh..Nasib baik johan...Aduss.. tapi nilah cabaran...Baru lah terasa ke penatnye...


..

9 ulasan:

orangkasai berkata...

gitulah tugas cikgu sekarang, tapi orang di luar sana nampak kerja cikgu paling syok. banyak cuti depa kata, kerja separuh hari. kita penat nak mampoih depa tak tau.
**kalau hang ada jumpa Haizuan, bagi tahu aku betoi-betoi teringat kat dia. 2 tahun dia sentiasa membonceng aku. sekarang terputus terus.

Pengembara silam, berkata...

Rin...Haizuan la ni jadi pensyarah kat Maktab perguruan K.Lipis ni.. Sebelum ni dia penolong PPD Raub.

piewahid berkata...

wah, johan hoki daeroh weh. tahnioh!

zulkbo berkata...

salam cikgu..
gitulah nasib seorang guru
ada yang pandang negatif kabor senang lah//realitinya hanya para guru yang tahu..

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum,Adatlah kerja nok buat gone..sabo ajalah cikgu...Dapat johan hoki tu pun dah jadi penawar yee..

Aida Ali berkata...

Memang penat giler memanjang! Dengar cerita KPPK nak jumpa TPM tentang beban kerja guru - guru disuruh buat macam-macam kerja yang di luar tugas hakiki. Macam-macam laporan, kajian tindakan, data, perancangan strategik dll yang menjejaskan tugas mengajar.

Pengembara silam, berkata...

Kak Aida...Nak wat camne..wat la selagi termampu...

Pengembara silam, berkata...

Pie n Lady..Johan tu nasib baik ada budok asli..hehe

日月神教-任我行 berkata...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室