Khamis, 3 Disember 2009

Kuala Lanar kenangan 48

Kolam Pancing Delta Bersatu Kuala Lanar

Kolam Pancing Delta Bersatu

Signboard Kolam Delta Bersatu

Saja aku nak bercerita tentang kolam pancing ni..Ni lah satu-satunya kolam pancing berbayar yg terdapat di Kg.Kuala Lanar. Lokasinya di tepi jalan Lipis-Jerantut..kira-kira 5km dari bandar Lipis. speisis ikan yg terdapat di kolam ni patin,rohu, dll. kolam ini diusahakan oleh member aku..Samsudin Yaacob atau nama glamernya "ABE"..anak jati Kuala Lanar.

Ditepi kolam ni terdapat sebuah warung yang menual pelbagai masakan panas.banyak pilihan.Boleh try.. Disamping itu,kolam ni turut menganjurkan berbagai aktiviti pertandingan yg menawarkan pelbagai hadiah menarik..Kolam ni jugak menjadi tempat penduduk Kuala Lanar melepak, menembak, menghabiskan belerang dan mengebom..Cuba la korang try datang ke sini..pasti teruja..he he

6 ulasan:

Hashim Zabidi berkata...

Cerita kaki pancing
bawok joran seberkas
kalau umpan cacing
memang tak memulas,
ha ha ha...

YASSIN berkata...

Terlior kawas nok menerai sineh...keknya kawas dah lama tak mengail..keknya ilmu mengail tu ada.

Pengembara silam, berkata...

Pak..Orang dulu-dulu ada umpan spesel..he he

Pengembara silam, berkata...

Bro yassin..Aok hembuh-hembuh la skit..Ilmu yg ada tu bila nak gune ..he he

Fadh berkata...

salam,

ada pepatah org dulu2...

kalau kail pjg sejengkal...sila smbg heheeh

Tanpa Nama berkata...

boleh juga la ngacu ngail
kalu free masa balik kg