Selasa, 4 Mei 2010

Kuala Lanar Kenangan 110

Makanan Eksotik

Dah lama ku tak makan mende ni..emping! Kat tempat aku dah takde orang tanam padi...Jadi mende ni pun jarang-jarang berjumpa..

8 ulasan:

Hashim Zabidi berkata...

Orang dah tak kenal emping kekalu, weh! Kas puas cari dalam kamus dewan tak jumpa maknanya...hi hi hi...

Pengembara silam, berkata...

Pakngah..Bete tu..bebudok sesari dah tak knal emping kekalu...ntah2 pokok padi pun tak knal....Yeke takde dlm kamus dewan?

Cikgu Jang .. berkata...

koi kalo teringin nak makan...kat pekan sari purun nih ade org pesagi yg juei...2 ringgit sepot...tapi bapokmle liatnye...tak rapoh lalu...

Aida Ali berkata...

Lempeng pun dah tak biasa makan.

zaini berkata...

"tak tahu kelalu bukan org lepeh lah..."makan dengan emping ho...!!!

ubilepih berkata...

Emping tu buat serawa sedap juga..masa kekecik emping,kekalu simpat dalam sumpit mengkuang yang dianyam gambor ikan..kele kulu kilir..ha..ha

benludin berkata...

boleh bikin erotik

Busu berkata...

a..a....HK bila eok tulis emping & kekalu,teringat pulak lesung hindek..a...baru betul2 eksotik