Isnin, 3 Mei 2010

Kuala Lanar Kenangan 109

Aku dan Hishamuddin

Pagi semalam ketika aku sedang membuta lagi di rumah sewaanku, tetiba aku dikejutkan dengan bunyi yang kuat kat padang depan rumah aku..Rupa-rupanya sebuah helikopter nak landing...Barulaa aku teringat, Dato" Seri Hishamuddin Hussien nak turun kerana nak pergi merasmikan Mesyuarat Agung UMNO Bahagian Cameron Highlands di Sungai Koyan..Yang aku peliknya mengapa nak landing kat padang depan rumah aku kat Kuala Medang ni...sedangkan kat Sungai Koyan berlambak lagi padang... aku menyuruh anak aku mengambil gambar dan aku perlahan-lahan menarik selimut..sambung tidur...kroh...kroh...

14 ulasan:

Hashim Zabidi berkata...

Aok tak hemat lalu ke menteri datang yek!...tahan sambung berkeruh, hu hu hu.

Apa salohnya pegi menjala bawoh jambatan K.Medang tuh, kok dapat kerai jelawat, boleh buat gulai tempoyok ajok Isamuddin makan tengahari. Belewat deme...

Isamuddin pun nak nasihat kita supaya baik dgn polis...

akuanakpahang berkata...

Jaman kawas kecik2 dulu berkejor kalau bunyi helikopeter neh hehehe..pendek kata berambat laa weh..hehehe

orangkasai berkata...

sampai hati hang, menteri turun depan rumah hang tak sambut.

Tanpa Nama berkata...

Nok tunjuk dia dpt naik helikopter ke eok lah tu..ha..ha..ha..

al-mankaraqi berkata...

Salam ziarah rodong.

Awok citer pasei hishamudin ni koi nompang gelok ajerlah.....kahkahkahkahkahakahakahakahakahakah.............

piewahid berkata...

hiskh... aok bdengkur siang2 hari! :)

Cikgu Jang .. berkata...

gone nok tidur kalo bunyi tu bising...

Pengembara silam, berkata...

Pak Ngah...dia x mkn gulai tempoyak ni..dia mkn beef stik je..hehe

Pengembara silam, berkata...

Bro yassin..Hehe..bete tu..jaman dulu pelik nengok besi terbang ni..

Pengembara silam, berkata...

Orgkasai... Rin..bkn aku taknak sambut tapi masa tu panggilan tido tu kuat sgt..hehe

Pengembara silam, berkata...

al-mankaraqi..tak bek aok gelok ke org...hahahaha....

Pengembara silam, berkata...

pie...ngantok mat weh..Mlm tu keh jadi RELA..pas subuh sambung tido laa..hehe

Pengembara silam, berkata...

Tanpa nama..Nanti keh beli 2,3, biji heli baru dia tau...hehe

Pengembara silam, berkata...

Jang..nagntuk sgt aritu..bunyi bom blh tido lg..hehe