Jumaat, 12 Mac 2010

Kuala Lanar Kenangann 90

Apabila Kesuntukan Masa

Dah seminggu aku tak berkesempatan nak memblog..Kesibukan diluar jangkaan..Urusan family menghambat laju.Urusan kerja tak jemu bertandang. Tamu tak diundang datang menjenguk.Semuanya menuntut masa yang sedikit tu..Macam tak cukup 24 jam..Padahal Allah dah betul susun aturnya..tapi itulah kelemahan aku. Belum pernah lagi aku bermesyuarat 4 hari berturut-turut selepas waktu persekolahan yg menjangkau lewat.. Result SPM perlu diuruskan..STF lagi..PIBG nak jemput Timbalan Menteri lagi.. Tapi tu slow2 boleh setel.. Balik rumah terkapar letih...Kadang2 tu sempat jugak la buat komen kat beberapa entri sahabat2..Nak menulis di entri sendiri tak sempat..hehe..

Kalau dapat berehat sebegini setiap kali selepas keletihan..Puhh

10 ulasan:

piewahid berkata...

testing, testing, testing... kut2 la dah boleh komen. lama xdengor berita aok weh. faham lah sibuk tu...

Pengembara silam, berkata...

Pie..Kawan sebenornye tak perasan yg blog kawan tak leh komen..Adik kawan ngabor 2,3 ari lepas..Mlm ni baru dan buat pembtulan,itu pun anok kawan yg mengejasnye..hehe

al-mankaraqi berkata...

yahoo! boleh komen dah.....

Pengembara silam, berkata...

al-mankaraqi..Baru ni dan ngejas hehe

Mazru Majid berkata...

salam,

pelan-pelan ;la rodong...

zulkbo berkata...

salam saudara..
ha ha dah boleh masuk komen
koi kabor ke aok dah..ruang komen tak boleh masuk hari tu..aok tak perasan kut..he he

Pengembara silam, berkata...

Mazru..pelan2 dah ni..hehe

Pengembara silam, berkata...

Zulkbo..Yeke? Maap la weh..X perasan..

Aida Ali berkata...

Salam. Sibuk nampak. Itu tandanya orang rajin : aset kepada warga sekolah. Tahniah!

Pengembara silam, berkata...

Kak aida..Gitu la gayenye selagi terlarat dan tak pencen..hehe