Ahad, 28 Mac 2010

Kuala Lanar Kenangan 99

 Hanyut.....

Tadi dalam perjalanan balik ke Kuala Lanar dari Sungai Koyan, aku sempay meyimpang ke pekan sari Padang Tengku...Dah lama tak pegi.. Jumpa la sorang membe aku.. Dia bertanya jika aku berminat untuk menjadi pelakon tambahan filem Hanyut arahan U-Wei Shaari yg akan memulakan penggambaraan tak lama lagi di pinggir Sungai Jelai,Padang Tengku..Aku tergelak besar..Takde dlm kamus hidup aku nk berlakon...

Aku sempatlah meninjau persiapan props filem tersebut dari jauh..takleh nak masuk kawasan.Kayala membe ku tu kerana kebun getahnya disewa untuk lokasi.Pembinaan sebuah banglo di tepi sungai sedang rancak dibuat..Dengarnya banglo tu akhirnya akan di bakar...filem..filem..

U-Wei

20 ulasan:

akuanakpahang berkata...

weh rugi met laa aok cer gi berlakun kut jadi artis terkenal esok ..sape tahu tak emboh dia lawe ker kawas yeek hehehe

zulkbo berkata...

salam..
goner lah nanti siapnya
filem tu nanti..mesti penuh
dengan kecantikan Kuala Lanar..

piewahid berkata...

laaa... napenya aok xblakon. kala aok blakon, koi la antara yg terawal tengok criter tu. hehehehe... :)

orangkasai berkata...

wah ini peluang untuk popular. lepas tu ada peluang bergambar peluk-peluk dengan artis pompuan. Hang tengok entri terkini di sgkasai

ben berkata...

2 dari 3 banglo je roboh. satu lagi jadi hak tuan tanah....untung la joe...:)

Cikgu Jang .. berkata...

la.....terima jelah....nanti boleh kome tengok cikgu medan berlakon....gerenti gempak...

Geng Laut berkata...

Molek sgt la tuh, awok pn ada muka ada karaktor... hame taknok rekomen ker Alam, buleh jer tuh.. Ranto mana shooting nya, tebing belah Padang ker seberang jelai?

Makin glamor Lepih kita yekk..

kerol berkata...

jangan cengkelik sudoh la

Pengembara silam, berkata...

Bro Yassin..Tok terlinta snk jadi pelakon..hehe...nanti kawan kabo ke u-wei suruh amok aok..hehe

Pengembara silam, berkata...

Bro Yassin..Tok terlinta snk jadi pelakon..hehe...nanti kawan kabo ke u-wei suruh amik aok..hehe

Pengembara silam, berkata...

Zul..Bkn kat kuala Lanar shootingnye, tapi dekat2 area situ la

Pengembara silam, berkata...

Pie..Kawan takut kalau berlakon terus dapat award..hehe

Pengembara silam, berkata...

Orangkasai...Takda peluang la ku nk peluk2 pelakon cun2 tu..hehe

Pengembara silam, berkata...

Ben..Bete kata di aok tu..Tuan tanoh hok untungnye...Kaye la membe kita tu..hehe

Pengembara silam, berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Pengembara silam, berkata...

Jang..Koi bimbang gambo filem tu jadi kelabu terus..hehe

Pengembara silam, berkata...

Geng Laut..Takleh rekemen ke Alam..lain jadinye..Tebing beloh Padang..Batu nering..

sonata anak kancil berkata...

salam kenal...rugi tak berlakon ni....peluang2....nanti hang terus terkenal! jangan berlakon tak setimpal dengan imbuhan udah le...usah ke nak berlakon...nak buat video-clip pun letih!!!

Hashim Zabidi berkata...

banyaklah orang pdg tengku akan jadi artis, yek.

jane berkata...

ala...cube berlakon main2 best gak








negehheehhehe;)