Jumaat, 21 Mei 2010

Kuala Lanar Kenangan 118

Alam dan Telefon Genggam

Ni la gambar yang aku sempat ambik sejak ketiadaan kamera digital.Guna henpon je.. Ntah bila la aku nak dapat kamera digital baru..DSLR kot...
 

7 ulasan:

akuanakpahang berkata...

Salam cikgu...
Tak kisoh bender gitu janji dapat tangkap gambo ...kawan kemera hok buruk ada laa... hok canggih teadeh juge huhuhu...

zulkbo berkata...

salam ziarah hari jumaat..
penghulu segala hari..
moga kita mendapat hikmahnya
dan di kurniakan kesihatan
yang baik..

orangkasai berkata...

ada modal dalam RM500 pun dah cukup. lagi 4 hari pi jumpa mana-mana "tingkap kat mana-mana dinding" minta kat depa. lepas tu bergayalah dengan kamera baru

Pengembara silam, berkata...

Bro yassin..bkn nk hok mahal sgt..sesetakat blh amik gambo je..

Pengembara silam, berkata...

zul..TQ atas ziarah..

Pengembara silam, berkata...

orangkasai..Hehhe..4 lg no...

Hashim Zabidi berkata...

Tak ada rotan akarpun berguna. Jadi pakailah dulu hok yang ada tu. Pun gambar-gambar yang diambil pun nampak cantik dan mempersonakan...