Selasa, 11 Mei 2010

Kuala Lanar Kenangan 112

Red Carpet

Baru-baru dalam satu majlis, perasmi majlis telah menyentuh tentang penggunaan karpet merah bagi menyambut kehadirannya. Dia mengatakan bahawa sultan dan YAB  je layak lalu di karpet merah ni..  Aku pun bukan fahamsangat pasal protokol ni..Aku menggaru kepala memikirkannya kerana baru-baru ni dalam majlis ala-ala Grammy awards di Genting Highlands ada majlis Red Carpet untuk artis...Setaraf ke?

2 ulasan:

RMY-Abelitokjoro berkata...

karpet merah ni... abeli lagi la tak tau... mana pernah menyertai majlis macam ni... agaknya rasa macam mana lalu kat atas karprt tu....

Cikgu Jang .. berkata...

macam2 le org buat sekarang nih...dulu warne kuning utk golongan raje je...sekarang ni, rumah sukanpun gune warne tu....