Sabtu, 1 Mei 2010

Kuala Lanar Kenangan 107

Apabila Cikgu Berjualan

Ramai cikgu yang buat kerja sampingan seperti menjual tudung macam cikgu sekolah aku..Dan pembelinya sudah pasti cikgu perempuan....hehe
 

7 ulasan:

zulkbo berkata...

salam..
ada ke gitu?
elok la
cari rezeki lebih

orangkasai berkata...

di mana-mana jua, zaman cikgu pompuan ramai gitulah jadinya. nanti musim nak raya, bilik guru macam pasar ramadan...

iBu...gUru berkata...

sekarang mana2 sek. ada cikgu jual tudung tu...........termasuk lah sek saya

Hashim Zabidi berkata...

Macam co-curriculum pulak gayanya yek!....

Busu berkata...

Tak saloh HK.. wat keje tu,aselkan tanggung jawab sebagai pendidik tu di utamakan...Tugas dan tggung jawab tu satu amanah,
kerana kita memilih jln itu untuk punca utama rezki kita..
Jangan merunget bila kene mengajo..
Merunget tudung tak laku tak pe..
hi..hi..hi

Cikgu Jang .. berkata...

bukan setakat tudung je...macam2 adeee...aktiviti sampingan mengeratkan silaturrahim...

Tanpa Nama berkata...

sambil tu boleh buat ketupat juge..(UBI)