Jumaat, 23 April 2010

Kuala Lanar Kenangan 104

Aku Yang Tertewas

Akhirnya aku tertewas apabila tidak berupaya mengupdate blog sekerap yang mungkin. Aku terpaksa akur dengan desakan-desakan tugas yg bertimpa-timpa di atas batu jemala patik. Keinginan untuk menulis sentiasa membuak tapi tangan tak berupaya untuk mengetuk kekunci laptop...Kepenatan semakin terasa tanda usia semakin tua, tenaga semakin berkurangan cuma semangat je yang tinggal.....

8 ulasan:

orangkasai berkata...

lagi sibuk lagi pulun. baru terasa nikmatnya. sori aku komplen tadi. hang banyak tumpu kat facebook sebab tu kuala lanar menjadi sepi...

Hashim Zabidi berkata...

hai rodong jangan cepat mengalah, malu weh. Tengok kawan nih dah bertongkatpun masih lagi kehor kehor.

akuanakpahang berkata...

Salam cikgu..
Gitulah kita ini bila dihambat dgn tugas dan waktu tenaga makin kurang minda pun tak boleh nok mikir byk, kawas kadang gitu juge.

Semoga ceria juge hendoknya.

zulkbo berkata...

salam bang..
tak pe..ni hanya selingan
buatlah bila berkelapangan

Mazru Majid berkata...

biase la weh...gonekan pulok ander yg lebih penting lg..

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, sabo cikgu...ada masa esok boleh menulis lagi..komeh tetap setia menunggu tulisan aok...

Cikgu Jang .. berkata...

aok toksoh bimbang...tak dikenekan dende pun ...

Pengembara silam, berkata...

Sakam Pak Ngah,rodong-rodong yg sentiasa memberi semangat dan dorongan...TQ..