Rabu, 19 Mei 2010

Kuala Lanar Kenangan 115

Selamat Hari Guru

Walaupun dah terlewat beberapa hari, namun aku nak ucap gak "Selamat Hari Guru".. Walaupun malam tu berpuluh-puluh mesej masuk mengucapkan selamat hari guru dari rakan dan pelajar, namun aku tak satu pun membalasnya..Bukan aku tak sudi nak membalas tapi terharu sampai tak leh nak balas..hehe .
Hari Guru sekolah aku telah dirasmikan oleh mantan Pengetua sekolah ini merangkap mantan Pemangku Ketua Pengarah Lembaga Peperiksaan Malaysia, Dato' Hj.Abdul Latif  Wadud....Tetiba je ahli parlimen Cameron Highlands Singgah menjenguk majlis tersebut....Jadi ada lah 2 orang dato, kat majlis tu..


7 ulasan:

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, Cikgu Lano, tertinggal keretapi bete keh nih, walau bagaimana pun 'Selamat Hari Guru', bukan ucapan yang yang pentingnya, tapi jasa guru tu yang pastinya dikenang sepanjang hayat.
Semuga Cikgu lebih gigih berusaha mendidik anak bangsa.

Pengembara silam, berkata...

Lady..takpe..ape pun TQ...bete kate aok tu..

akuanakpahang berkata...

Selamat hari Cik GU juga drp kash moga panjang umo muroh rezeki dan terus berbakti tanpa renti tentu ada balas yang baik nanti....

Selamat pagi cikgu!!

UMNO Bahagian Lipis berkata...

Selamat Hari Guru.... semua cikgu SMKSK

Cikgu Jang .. berkata...

sekolah kwn hari ni sambutnye....kome tak ikutpun arahan suruh sambut 17 mei lalu..mane le dan nak buat kalo tergesa2 gitu....apa2pun selamat hari guru buat awok dan rodong kat sekolah awok tu,....

Hashim Zabidi berkata...

Glamer cikgu sesungguhnya sampai keliang lehad. Oleh hal yg demikian para cikgu kenalah bersungguh-sungguh khidmatnya sesuai dengan gelaran dan penghasilannya.

Selamat hari cikgu.

Pengembara silam, berkata...

TQ kpd semuakekawan dan rodong2 yg menucapkan selamat hari guru..