Jumaat, 12 Februari 2010

Kuala Lanar Kenangan 77

Gelagat Pelajar

Ni gambar aku ambik dari tingkat atas sekolah aku.. Pelajar ni dok memonteng..Tak perasan orang dok perati dari jauh...kantoi

Ni fesyen kaki seluar pelajar sekarang..Kaki kecik tak cukup inci.. Sori laa kantoi..

9 ulasan:

piewahid berkata...

lama xbaca kisoh demeh weh. ye lah, fhm lah sibuk tu.

koi bace dlm surat kabo, dh ande sesetengoh skoloh guna cara bgini sbg bukti bila menangkap bebudok skoloh mlanggor disiplin. makin btamboh la kgijer cikgu..

Cikgu Jang .. berkata...

jaman seluar kaki kecik ni rase koi lama ngat dah...koi dulu mase tingkatan 3, beli seluar baru je mesti ote balik bagi kecik..samapaikan nak tanggal seluar tu pun jerih....ade mase kena bubuh plasti dulu bagi licin...

Pengembara silam, berkata...

Pie...Bete weh..sibuk skit..tak dan nok update blog..Kene tamboh cctv kat sekoloh agoknye..

Pengembara silam, berkata...

Aji..Bete tuh..dah berjaman seluor kaki kecik ni..

Idris Talu berkata...

Assalamualaikum wr wb,

Zaman kawan sekolah dulu, ada seluor pun mujo. Alhamdulillah, dek selalu becerite ke anak-anak, deme pun tak banyak ragam, janji ade, cukop.

Wssalam.

Akuanakpahang berkata...

Nasib laa hok ponteng duk sorang2 kala duk berdua haru juga cikgu mengambil gambo deme hehehe...

Pengembara silam, berkata...

Tn.Hj.deris..Bete sgt tu..Dulu-dulu gi sekoloh ala kadar je..Teringat zaman pakai kasut plastik gi sekolah..

Pengembara silam, berkata...

Bro Yassin.. Kala dok berdua,kene pakai handycam..baru clear lagi bukti..hehe

Perentas masa berkata...

kasut fung keong dah x de rasenye kasut 2