Ahad, 27 Disember 2009

Kuala Lanar Kenangan 60

Institusi Pendidikan dan Aku

Ini adalah antara beberapa institusi pendidikan yang memberi kesan dan corak secara langsung dalam hidupku.. Saja untuk kenangan...

1)   Sek.Keb. Kuala Lanar,Kuala Lipis - Darjah 1 - 6 (1973-1978)
2)   Sek.Men.Ren.Keb.Kuala Lipis - Tingkatan 1 - 3 (1979 -19781)
3)   Sek.Men.Clifford,Kuala Lipis - Tingkatan 4 - 6 Atas (1982 -1985)
4)   Sek.Keb.Kuala Lanar,Kuala Lipis - GSTT (1986-1987)
5)   Maktab Perguruan Persekutuan,P.Pinang - Guru Pelatih (1987-1989)
6)   Sek.Keb.Pagar Sasak,Kuala Lipis - Betul-betul Guru..( 1 Disember 1989 - 30 November 1992)
7)   Sek.Keb.Padang Tengku,Kuala Lipis - ( 1 Disember 1992 - 30 Jun 2000)
8)   Sek.Keb.Kechor Tui,Kuala Lipis - ( 1 Julai 2000 - 31 Disember 2001)
9)   Sek.Men.Keb.Sungai Koyan,Kuala Lipis - (1 Januari 2002 - sekarang)
10) Universiti Sains Malaysia (USM) - ( Jun 1996 - Jun 2000)
11) ???????...belum tau...

13 ulasan:

Mazru Majid berkata...

mmg sekoloh di lipis dari kenit sampai la kebesor yek..baguslah weh

Pengembara silam, berkata...

Mazru..Tak sekoloh keluor weh..memusing dalam lepeh je..Nasib baik maktab masa tu takde kat lepeh...kalu tak, lepeh je laa

Tanpa Nama berkata...

Salam perkenalan... kome rasa kenal aok ni. Kome agok aok ni nama Medan. Ye ke? Sebabnya kome nengokkan kronologi persekolahan aok tu..rasanya betui dah. Kalau silap tu, kome mintok maaap la ye..

Pengembara silam, berkata...

Tanpa nama.. Bete la tu..aok ni sape pulok?

Tanpa Nama berkata...

Kome ni org Mela. Kalau aok ingat la..Nama kome Mat Zainal. Ingat ke?. Pengalaman makan surat kabo letak garam penangan Cikgu Baharom tu tetap dlm ingatan. Muntah hijau kome mlm tu..

Pengembara silam, berkata...

Tanpa Nama..Aok ni Mat Spek ke? Pegawai vetarinar?

Cikgu Jang .. berkata...

ngajor pun kat lipis....hebat awok

Aida Ali berkata...

Lepas Jun 2000, aok ke mana yek?

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, Itulah namanya orang lepih jati...

Khalil berkata...

Jemput ke blog saya www.kadikluang.blogspot.com
Saya juga orang Kuala Lipis

Pengembara silam, berkata...

Kak Aida Ali..Lepas 2000 stay kat sekolah rendah lagi..X dapat posting DG3 lagi..

Pengembara silam, berkata...

Lady..Bete kate aok tu..Bangga jadi org lepih

Pengembara silam, berkata...

Tuan Kadi..Insyaallah..Dah melawat ke tuan tuan.