Jumaat, 25 Disember 2009

Kuala Lanar Kenangan 58

Tak Dapat Kemende!

Hari Ahad 20hb Disember aritu aku pegi ke Kuantan dengan famili le..Tujuan utama nak bercuti le selepas habis urusan SPM.Di samping tu nak nengok rumoh aku kat Taman Indera Sempurna,Kuantan.. Dah lama sangat tak bertengok adalah dekat 3 bulan tak menjenguk..Ntah2 bersawang dan naik hutan dah.. Sampai di rumah sana, ari ujan tak berhenti-henti..Laptop dan broadband tertinggal plak..Kamera pun tertinggal belaka..Henpon kamera aku buat hal plak..Hampeh..Ntah mende la ke marunya.. Takde mende la, dok memerap je la kat rumah.Nak berjalan,segan ke ujan...Tak pada pulas..Sampailah arini, barulaa balik ke Lepeh..Dapatlaa meneruskan aktiviti memblog ni.. Esok,aktiviti macam biasa.. memenuhi 5,6 jemputan kenduri kawin..

4 ulasan:

Cikgu Jang .. berkata...

awok takpe le pakai brodband...koi guna stremyx je...bila jalan2...bapok le bosan sbb x leh nulis blog...hehehe

ashkoyan berkata...

KESIAN......

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, sekali sekala jauh dengan internet bagus juga, barulah terasa rindunya....

Pengembara silam, berkata...

Nak Wat guane..tapi macam ada mende yg tak lengkap bila tak memblog ni..daoat bacapun jadilah..