Khamis, 17 Disember 2009

Kuala Lanar Kenangan 56

Tragedi Kawanku

Semalam 15 Disember 2009,muka hadapan akhbar Harian Metro memaparkan kisah aksi terlampau pelajar perempuan tingkatan 2 bersama 5 orang jembalang tanah..Malam tu,aku meneleponlah membe aku yang jadi pengetua di mana budak pompuan ni belajar. Macam2 laa dia bercerita pasal tragedi tu.. Aku hanya mampu mendengar je laa dan kadang-kadang adala sesikit bagi idea bagi meringankan beban member aku ni.. Kesian..kesian..kesian..Tapi tu la bebudak sesari ni.. Ntahlah.. Nanti malam esok,aku nak gi ngeteh dengan dia..Mungkin ada lagi cerita menarik..

Walau apu pun..Salam Maal Hijrah..

Keratan Akhbar Harian Metro semalam.. pening lagi la member aku tu.. sabo..sabo..



7 ulasan:

YASSIN SULAIMAN berkata...

Mekala ada citer best teeh..aok bisik-bisik ker kash getek... heheheh

Pengembara silam, berkata...

Bro Yassin..Aok jangan bimbang la..kalu ade hok cerite sedak kash kabo ke aok..

Cikgu Jang .. berkata...

aok tak sedut video ter....hehehe

Pengembara silam, berkata...

Cikgu Jang..Malam esok keh sedut le dari pengetua tu.. he he..

Aida Ali berkata...

Kirim salam kat pengetua tu. Cakap kat dia; Sabo jelah.

Mazru Majid berkata...

salam maal hijrah..

is is is...robek ati mendengornye

Hashim Zabidi berkata...

Itu rehersal episod sexy - screentest sebelum diterima jadi artis untuk film biru keluaran Malaysia. Kita tunggulah promosinya...