Ahad, 6 Disember 2009

Kuala Lanar Kenangan 50

Kenduri Kawin..

Tadi aku pegi majlis berlaga pusat di Kuala Medang.Waris aku juga..adala bau2 taik kucing dgn tuan rumah. Tuan rumah bernama Rosli pesara kaki tangan JHEOA Lipis. Kira-kira majlis menyambut menantu laa. Nama glamernya di Kuala Medang, Lee Pacok. Sekarang ni nelayan sungai sepenuh masa..

Ni la rupa pengantin.Dua-dua cikgu. Pahang VS Kelantan (Tak tau la sape menang..)
Tapi singboard hala ke rumahnya...? Pening la juge orang nok membacanye..

3 ulasan:

Cikgu Jang .. berkata...

kat sebeloh pengantin yg takde dlm gambo te, bukannya awok makan lauj khas utk pengantin kat situ....hehehe

YASSIN berkata...

Mmg musim org gitu2 ...musim kita lepas dah...keknya singboard teeh saloh ke'rok sebab nok bete ker anok panoh teeh..daripada atas pun tak pe... janji kena tmpt pada dia hehehe....

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum,

orang buat signboard ni tengoh pening masa membuatnye tu...